بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


واکنش معاون مدیرعامل استقلال به حضور انصاری فرد در تیم پرسپولیس

'علی امیری'‌  اظهار کرد:طبق فهرستی که سرمربی تیم فوتبال استقلال به مسوولان باشگاه ارایه کرده است، شش بازیکن جذب شده اند و تنها نتواسنته ایم انصاری فرد را آبی پوش کنیم.

وی افزود: از ابتدا دنبال ستاره ها نبودیم و بازیکنانی را گرفتیم که قلعه نویی آنها را با توجه به تاکتیک های مورد نظر خود درخواست کرده بود.

امیری با اشاره به اینکه استقلال در فصل گذشته بازیکنان نامدار زیادی جذب کرد، اظهار داشت: فوتبال یک امتحان است و تا زمانی که برگه امتحانی تصحیح نشود، نمی توان نمره ای به تیم ها داد.

امیری که با ناراحتی هواداران استقلال از پیوستن انصاری فرد به تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز استقلال مواجه شده بود، خاطرنشان کرد: علاقمندان تیم فوتبال استقلال نگران نباشند چراکه قلعه نویی با تمام وجود به فکر موفقیت این تیم است و کارنامه این مربی نشان می دهد که وی مربی موفقی بوده و کمتر به دنبال ستاره ها بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com